niedziela, 9 lutego 2014

Powrót na YouTube | Recenzja Angelfall :)

Cześć Kochani! 



Nie wiem, czy odwiedzacie jeszcze tego bloga, ale mam dla Was pewną informację. Po długiej przerwie postanowiłam wrócić do nagrywania filmików na YouTube :) Tym razem chcę się pobawić w recenzowanie książek. Na pierwszy ogień wzięłam "Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata" autorstwa Susan Ee. 



Recenzja dla tych, którzy jeszcze nie czytali książki: [KLIK]

A tutaj coś więcej dla osób znających książkę: [KLIK]



Wielkie dzięki za obejrzenie i miłego wieczoru! :) xx



PS - O dodaniu kolejnych filmików będę informować tutaj na bieżąco :)




5 komentarzy:

  1. AWW SKARBIE TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ ŻE WRACASZ <3 BĘDĘ OGLĄDAĆ, KOCHAM CIE<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wróciłaś :D Chętnie będę oglądać twoje filmiki, no i poczytam te książki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Twoje filmiki i strasznie się cieszę, że znów postanowiłaś je nagrywać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach moja indycza znajoma wraca do internetów, hahahaha :D Recenzję obejrzałam, teraz tylko muszę kupić książkę, bo już wiele osób mi o niej wspominało :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)